Coronavirus update

Gepubliceerd op 8 mei 2021 door Alex onder Nieuws

Beste allemaal,

U volgt net als wij de ontwikkelingen rondom het Coronavirus.

We willen als kerkenraad solidair zijn met de samenleving en zoveel als mogelijk de adviezen van de RIVM en de PKN opvolgen.

Daarnaast vinden we de zorg voor onze (oudere) gemeenteleden ook heel belangrijk.

Op basis van alle ontwikkelingen betekent het dat we op dit moment een hybride vorm van kerkdiensten houden. Dat betekent dat we zowel gemeenteleden in de kerk ontvangen als de dienst online uitzenden.

We volgen de adviezen van de landelijk kerk zullen daarom zonder gemeentezang de diensten vorm geven.

De diensten zijn een mix van orgelspel en liederen van internet. Soms zal de predikant verzen voordragen.

We hopen dat er meer ruimte voor gemeentezang gaat komen. Dat missen we toch wel erg. Maar tot die tijd zullen we het op deze wijze vorm gaan geven.

We hopen zoveel mogelijk iedereen te informeren, maar mocht u mensen spreken die het nog niet gehoord hebben, vertelt u het dan ook tegen hen.

De diensten zijn op zondag en later (tot een jaar terug) te beluisteren via Kerkomroep: https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/11159

Geen reactie op “Coronavirus update”