Paasmiddag in het Jagerhuis op woensdag 5 april

Gepubliceerd op 1 april 2023 door Alex onder Nieuws

Aan de senioren van Bennebroek en Abbenes

Op woensdagmiddag 5 april is er een gezellige Paasmiddag in Het Jagershuis, Binnenweg 69 te Bennebroek (naast de Hervormde Kerk), waarvoor we u namens de HVD van Bennebroek en de senioren-commissie van Abbenes van harte uitnodigen.

De middag begint om 14.30 uur en duurt tot circa 16.30 uur.

We drinken koffie/thee met iets lekkers, we lezen het Paasverhaal en luisteren naar een korte meditatie, afgewisseld met het zingen van mooie Paasliederen. Ook is er voldoende tijd voor gezellig samenzijn en gesprek.

U kunt zich opgeven bij één van de volgende dames (ook i.v.m. vervoer):                    Mevrouw Jitty Vreeken (tel. 023-5847846)     Mevrouw Evelien Engel (tel. 06-30896757)
ds. Conny Bakhuis (tel. 06-30028243)

@ voor de senioren uit Abbenes: vanaf het kerkplein vertrekken auto’s om 14.00 uur (wel graag even aanmelden). Hiermee komt de seniorenmiddag in Abbenes van donderdag 6 april te vervallen.

Hartelijke Groeten

Conny Bakhuis

Senioren-commissie Abbenes

Hervormde Vrouwen Dienst (HVD)