Nieuwe manier Kerkdienst met beeld en geluid

Gepubliceerd op 17 oktober 2021 door Alex onder Nieuws

Zoals u misschien wel weet is de kerk al een tijd bezig om de diensten in de toekomst met beeld en geluid te gaan uitzenden.

Afgelopen week zijn de nieuwe beeldschermen en camera’s in de kerk geplaatst. Komende zondag gaan we experimenteren om zowel met beeld en geluid uit te zenden. U kunt dus kiezen via de oude weg naar de dienst te luisteren ( alleen geluid )

Of via de nieuwe link de kerkdienst met beeld en geluid te volgen. Het is de eerste keer, dus we kunnen tegen kinderziektes aanlopen. We hopen dat het lukt en dat u meekunt kijken en luisteren.

Dienst is met beeld en geluid te volgen via de link:

Hervormde Kerk Bennebroek (PKN) – Kerkdienstgemist.nl.

1 Reactie op “Nieuwe manier Kerkdienst met beeld en geluid”

1. Anthon van Dijk
    17 oktober 2021

Bijzonder om vandaag als gemeente deze nieuwe technische snufjes in gebruik te mogen nemen. Het verliep voor een eerste keer heel erg goed dacht ik zo. Dank aan ieders inspanningen!