Boekenmarkt 2015

Gepubliceerd op 2 maart 2015 door Alex onder Nieuws

Op zaterdag 7 februari 2015 is voor de eerste keer een boekenmarkt gehouden in het Jagershuis naast onze kerk.
Er zijn veel boeken ingeleverd, deze moesten natuurlijk uitgezocht en op categorie gelegd worden. U begrijpt dat dit een hele klus was. Deze werkzaamheden zijn op vrijdagavond gedaan.

kerk foto week 3 tm 6 037 (Custom) kerk foto week 3 tm 6 040 (Custom)

De zaterdag begon goed, want voor 11:00 uur waren de eerste mensen al aanwezig om tussen de grote hoeveelheid boeken te kijken of er iets van hun gading bij zat. En ook daarna konden we gedurende de dag mensen verwelkomen, om boeken te kopen of gezellig voor een kopje koffie/thee met lekkere cake.

kerk foto week 3 tm 6 055 (Custom) kerk foto week 3 tm 6 058 (Custom)

kerk foto week 3 tm 6 062 (Custom) kerk foto week 3 tm 6 071 (Custom)

Een journalist van de Heemsteedse Courant heeft een mooi verslag voor de krant gemaakt.
Ook op www.dichtbij.nl staat een stukje over de boekenmarkt.
Hier onder de link naar het artikel:

Geen reactie op “Boekenmarkt 2015”