Afscheid van de heer Van Ettekoven

Gepubliceerd op 23 januari 2019 door Alex onder Nieuws

Afgelopen zondag 20 januari 2019 heeft de Hervormd gemeente Bennebroek afscheid genomen van de heer Ruud van Ettekoven, omdat hij na 40 jaar vrijwilligerswerk stopt met zijn werkzaamheden.
Dhr. Van Ettekoven is in 1978 begonnen met het verrichten van vrijwilligerswerk in onze kerk.

Zijn takenpakket bestond uit:
• Het bijhouden van de financiële administratie, waaronder de salarisadministratie, het maken van de begroting en jaarrekening.
• Het organiseren van de actie Kerkbalans
• De ledenadministratie
• De kerktelefoon, nu kerkradio
• Het beheren van de begraafplaats en dat houd in het aanwezig zijn bij begravingen, bijhouden van het administratie systeem, huurverlengingen en zo kan ik nog even doorgaan.
• Hulpkoster

Wij zijn de heer Van Ettekoven erg dankbaar voor alle werkzaamheden die hij verricht heeft.
Als dank daarvoor krijgt hij nog een cadeau overhandigd.
Tijdens de kerkdienst heeft Burgermeester Roest van de gemeente Bloemendaal tijdens zijn toespraak de heer Van Ettekoven in het zonnetje gezet.
Burgemeester Roest benadrukte het belang van vrijwilligers en een kerkelijke gemeente binnen de gemeente Bloemendaal, waartoe Bennebroek behoort.
Na de dienst heeft Burgermeester Roest nog een cadeau gegeven namens de gemeente Bloemendaal.
Na afloop van de kerkdienst hebben andere gemeenteleden de heer Van Ettekoven bedankt voor zijn werk binnen de gemeente en was er een fijne ontmoeting van elkaar onder genot van een kopje koffie.

Geen reactie op “Afscheid van de heer Van Ettekoven”