Dankdag voor Gewas en Arbeid in Abbenes 1 november 2023

Gepubliceerd op 1 november 2023 door Alex onder Nieuws

De dienst begin om 19.00 uur.

Het adres is: Hoofdweg-Oostzijde 1764, 2157 NC Abbenes.

In de kerk in Bennebroek, wordt zondag a.s. ook aandacht besteed aan dankdag voor Gewas en Arbeid.

U kunt de dienst in Abbenes ook beluisteren via bijgaande link: https://www.kerkomroep.nl/#/kerken/11201

Liturgie voor de Dankstond op woensdag 1 november 2023 in Abbenes

Slotlied 243 : 1, 4 en 7

Zegen

Orgelspel

In Abbenes gaan een voedselbankactie starten. De informatie vindt u hieronder:

Inzameling Voedselbank

Vanaf woensdag 1 november willen we weer voedsel inzamelen voor de voedselbank. U kunt uw voedsel(pakket) afgeven met Dankdag en zondag 5 november tijdens de oogstdienst.

Voedselbank Haarlemmermeer zet zich in voor mensen die, om wat voor reden dan ook, tijdelijk niet in hun eigen levensbehoefte kunnen voorzien. Dit doen wij door het wekelijks verstrekken van gratis voedselpakketten aan gezinnen die na gedegen financiële screening voldoen aan onze criteria.

Wat kunt u zoal doneren waar de voedselbank heel blij mee is: droge kruidenierswaren zoals pasta, rijst, soep, koffie, thee, ontbijtgranen, beleg en zonnebloemolie. Blikgroenten, vlees- vis in blik, producten voor persoonlijke verzorging.

Ook kunt een gave geven, die kunt u overmaken op de bankrekening van de Diaconie onder vermelding “Voedselbank”

Laten we de mensen om ons heen die het minder hebben niet vergeten want we “Geven om te delen”

Voor de “Bennebroekers” geldt dat jullie uiteraard ook mee mogen doen. U kunt of zelf producten zoals hierboven opgesomd meenemen of aan mevrouw J. Gerritsen meegeven, of een tot uiterlijk zaterdag bij een van de andere kerkenraadsleden inleveren. Ik zing zondag met het koor mee in de dienst in Abbenes en kan het zondag meenemen. Een eenvoudiger variant is, dat u een bedrag overmaakt aan onze diaconie en daarbij vermeld voedselbank actie Abbenes. Dan zorgt mevrouw T. de Vries dat het geld bij de diaconie in Abbenes terecht komt. U mag het uiteraard ook rechtstreeks naar de diaconie van Abbenes overmaken. Vermeld u dan ook voedselbankactie.

Diaconie Bennebroek: NL15RABO0306955024

Diaconie Abbenes: NL79RABO0373709951

Geeft u mee?

Geen reactie op “Dankdag voor Gewas en Arbeid in Abbenes 1 november 2023”